1. Užsakymai
1.1 Ar reikia susikurti vartotojo paskyrą, kad pirkti elektroninėje parduotuvėje?
Ne nereikia. Jūs galite pirkti neprisiregistravus. Mes tik siūlome prisiregistruoti, kad galėtumėte sekti naujienas.
1.2 Kaip susikurti vartotoją?
Registraciją galite rasti viršuje, dešinėje pusėje, žmogaus paveikslėlio nuoroda, kurią paspaudę galėsite susikurti vartotoją
1.3 Kaip užsakyti prekę?
Naršydami mūsų parduotuvėje galite įsidėti prekes į krepšelį , spausti apmokėti ir toliau būsite nukreipti į apmokėjimo formą.
1.4 Kaip galiu apmokėti savo užsakymus?
Apmokėti galite Paysera būdu.
1.5 Ar galiu atšaukti savo užsakymą?
Atšaukti savo užsakymą galite susisiekdami su mumis elektroniniu paštu, nurodant savo užsakymo numerį kol prekė nėra išsiųsta. Jei prekę išsiuntėme, galite grąžinti prekę nepažeidę pakuotės arba pačios prekės.
1.6 Turiu nuolaidos kodą, kaip man jį panaudoti?
Formuojant užsakymą paspaudę apmokėti viršuje galite rasti tekstą: “Turite nuolaidos kodą? Paspauskite čia ir įveskite kodą”, jį paspaudus galite įvesti savo nuolaidos kodą ir nuolaida bus pritaikyta automatiškai
1.7 Kaip žinosiu, kad mano užsakymas patvirtintas?
Gavus apmokėjimą jums bus atsiųstas elektroninis laiškas, kuris patvirtins apmokėjimą. Išsiuntus prekę jūs taip pat gausite elektroninį laišką, kuriame matysite, kad prekė išsiųsta.
2. Siuntimas ir pristatymas
2.1 Kada mano užsakymas bus paruoštas ir išsiųstas?
Užsakymą paruošti ir išsiųsti užtrunka iki 2 darbo dienų, bet dažniausiai iki 1 darbo dienos.
2.2 Kiek laiko užtruks kol gausiu užsakymą?
Prekė pirkėją pasiekia per 2-4 darbo dienas.
2.3 Gavau pažeistą siuntą, ką daryti?
Gavus pažeistą siuntą prašome patikrinti ją ir jei matote kokių nors pažeidimų nufotografuoti ir susisiekti su mumis elektroniniu paštu: pagalba@juveltaold.developeris.xyz
2.4 Noriu grąžinti prekę, ką daryti?
Norėdami gražinti prekę turite susiekti su mumis elektroniniu paštu: pagalba@juvelta.lt . Norėdamas grąžinti prekę pirkėjas apmoka siuntimo išlaidas.